SEYDİŞEHİR ALÜMİNYUM'da işe alım süreci,mevcut pozisyon ihtiyaçlarını şirketin politika, hedef ve kültürüne uygun teknik ve davranışsal yeterliliklere sahip en uygun adayı yerleştirmek olarak tanımlanabilir.
İnsan Kaynakları birim yetkilisi adaylar ile ilk görüşmeyi yetkinlik bazlı yapar,ön görüşme sonucu olumlu olan adayları ikinci görüşme için personel talebinde bulunan birim yetkilisine yönlendirir. Her iki görüşmede de olumlu sonuç alan adaya iş teklifi yapılır.
SEYDİŞEHİR ALÜMİNYUM'a iş başvuruları, internet sitesi yoluyla, posta ile, e-posta adresine, çalışanların önerileriyle ya da şahsen gelerek yapılabilir,yapılan başvurular sınıflandırılarak İnsan Kaynakları veritabanında gelecekte oluşacak ihtiyaçlar göre değerlendirilmek üzere 6 ay boyunca saklanır.
ik@seydisehir.com.tr adresinden bize oluşturmuş olduğunuz CV'lerinizi gönderebilir veya sol tarafta bulunan menüden başvuru formunu doldurabilirsiniz.